Damian |
Administrator |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2005 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
Osiagi:
Moc: 175KM przy 9800 obr/min
Maksymalny moment: 138Nm przy 7000 obr/min
Minimalna srednica zawracania: 3.3m
Wymiary:
Dlugosc: 2180mm
Szerokosc: 740mm
Wysokosc: 1155mm
Rozstaw osi: 1485mm
Przeswit: 120mm
Waga na sucho: 215kg
Silnik:
Typ: DOHC, 4 Cylindry, 4 Suw, DOHC, Chlodzony ciecza
Pojemnosc: 1299cm3
Srednica tloka x Skok: 81.0 x 63.0 mm
Stopien kompresji: 11.0:1
Rozruch: Rozrusznik elektryczny
Kolejnosc cylindrow: Od lewej do prawej 1-2-3-4
Kolejnosc zaplonu: 1-2-4-3
System Wtryskowy: EFI
System zaplonu: Bateryjny , Tranzystorowy
Swiece: NGK CR9E
System smarowania: Mokra miska olejowa
Zalecany olej: Klasa SF,SG,SH,SJ w/g SAE o lepkosci 10W40, 10W50, 20W40, 20W50
Ilosc oleju: 3,3l
Krotkie podsumowanie + i - Suzuki GSX 1300R
+
moc
aerodynamika
przyspieszenia
opoznienia
wygodny
stabilny w szybkich winklach
w pelni regulowane zawieszenie
zuzycie paliwa 6l/100km <180km/h
odprezona pozycja
amortyzator skretu
doskonale oswietlenie
da sie jechac 20h nonstop
bardzo wygodne kanapy kierowcy i pasazera
-
droga tylna opona
pekajacy aluminiowy subframe
zupelnie nie czuc predkosci, mozna sie zdziwic przed winklem
wibracje w podnozkach przy 4,5krpm albo 130 albo 150, 140 zaczyna wk..
wrazliwosc na zmiany rozkladu obciazenia
(przy prawie pustym zbiorniku kiepsko wychodza winkle) |
|